FAQ
Verzending
Bedankt voor je bestelling! We bieden gratis verzending met PostNL. Verzending met PostNL duurt 1-3 werkdagen. Wanneer je op werkdagen je bestelling voor 16.00 plaatst, verzenden we hem dezelfde dag nog.
Het kan zijn dat verzending tijdens feestdagen (bijv. Kerst) iets langer kan duren. Alle artikelen worden verzonden in een doos die door de brievenbus past, waardoor je niet thuis hoeft te zijn om de bestelling te ontvangen.
Houd er rekening mee dat PostNL niet op zondag en maandag bezorgt.
Het kan zijn dat je pakket vertraging heeft opgelopen door de vervoerder. We raden je aan om eerst je track & trace code te controleren. Zo weet je wat de status van je levering is. Het kan maximaal 48 uur duren voordat de track & trace code geactiveerd wordt. Als dit niet het geval is, neem dan hier contact op met ons klantenservice team.
Als de track & trace-code nog steeds niet werkt voor de geschatte bezorgdag, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl.
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending. In deze e-mail vind je een track en trace code zodat je je pakket kunt volgen. Het kan maximaal 48 uur duren voordat de track & trace code geactiveerd wordt.
Als dit niet het geval is, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl.
We bieden gratis verzending aan met PostNL binnen Nederland. Wil je een bestelling plaatsen buiten Nederland? Geen probleem! We bezorgen wereldwijd.
Alle artikelen worden verzonden in een doos die door de brievenbus past, zodat je niet thuis hoeft te zijn om de bestelling te laten bezorgen. Daarom bieden wij geen pakketpunten aan.
Ja, we verzenden wereldwijd.
Bestelling verzonden met PostNL wordt tussen de 1-3 werkdagen bezorgd. Orders op werkdagen geplaatst worden dezelfde dag verzonden!
Wil je één of meerdere artikelen retourneren? Artikelen kunnen op eigen kosten binnen 14 dagen na bezorgdatum geretourneerd worden via de retourlink in je bevestigingsmail of via deze link .
Wil je een retour sturen buiten België of Nederland, neem dan contact op met onze Klantenservice via deze link . Wij helpen je graag!
In verband met hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
Ja, dat is mogelijk. Je ontvangt per e-mail een nieuwe cadeaubon met daarop het bedrag van de geretourneerde artikelen.
Nee, het is niet mogelijk om sale artikelen te retourneren of te ruilen.
Rebelle Amsterdam is een online webshop. Wij hebben geen fysieke winkels en zijn alleen online te vinden. Zo kun je op elk moment je favoriete items bestellen!
Als je vragen hebt over onze producten of service, bekijk dan de rest van onze veelgestelde vragen of neem contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl. Meer informatie over een specifiek product vind je op de productpagina van het artikel.
Artikelen, materialen en onderhoud
Alle items zijn gemaakt van de beste kwaliteit 925 Sterling Zilver en verguld met een 18K goudlaag. Alle items zijn 100% nikkelvrij. Het is wel zo dat sommige van onze leveranciers nikkel gebruiken op andere niet-Rebelle-producten. Als het erop lijkt dat je huid reageert op je nieuwe Rebelle-item, neem dan contact op met het Customer Support Team en we zullen een oplossing vinden. Dit kan via contact@rebelleamsterdam.nl.
Hoe moeilijk het ook is om verwijderd te zijn van je Rebelle sieraden, om de kwaliteit van je kostbare stukken te behouden: doe ze alsjeblieft af voordat je gaat douchen, zwemmen of slapen. Ook kan het gebruik van parfum, oliën en lotions op de sieraden het zilvermateriaal of de goudlaag aantasten.
Onze artikelen zijn gemaakt van de beste kwaliteit 925 Sterling Zilver en verguld met een 18K goudlaag. Dit is en blijft een laagje en kan na verloop van tijd verslijten.
Het spijt ons dat de items die je zocht uitverkocht zijn! Laat je e-mailadres achter in de balk naast de foto van het artikel en we laten je weten wanneer het artikel weer op voorraad is.
Je kunt ook contact opnemen met het Customer Support Team via contact@rebelleamsterdam.nl, zodat we je kunnen helpen een ander mooi stuk te vinden.
Alle oorbellen worden als set verkocht, tenzij anders staat afgebeeld op de afbeelding.
Nee, helaas is het niet mogelijk om de maat van een ring aan te passen. De ringen worden gemaakt in vier (US) maten: 5, 6, 7 en 8. Er zijn ook ringen verkrijgbaar waarvan je de maat zelf kunt aanpassen. Je vindt onze maattabel in onze FAQ onder "Maattabel".
Mijn bestelling
Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail in jouw mailbox. Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen, zullen we de bestelling inpakken en binnen enkele uren verzenden, behalve in het weekend en op feestdagen. Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden, ontvang je een e-mail met de track en trace code om uw bestelling te volgen.
Het kan maximaal 48 uur duren voordat de track & trace code geactiveerd wordt. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl.
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden, daarom is het niet altijd mogelijk om je bestelling te annuleren. Dit geldt ook voor wijzigingen in de aflevermethode, het afleveradres en de betaalwijze.
Mocht je het verkeerde artikel hebben ontvangen, dan vinden wij dit erg vervelend! Controleer uw orderbevestiging en ordernummer in de mail. Als deze niet overeenkomen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl.
Mocht er een onderdeel van je bestelling ontbreken in je pakket, dan vinden wij dat erg vervelend! Neem contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl en we zullen ervoor zorgen dat de ontbrekende stuk(ken) zo snel mogelijk worden verzonden!
Bedankt voor je bestelling bij Rebelle Amsterdam. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:
1. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in de spam-inbox terecht is gekomen.
2. Er staat een fout in je e-mailadres. Je kan dit controleren in het besteloverzicht in jouw account.
Als geen van de bovenstaande opties geschikt is voor je situatie, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam via contact@rebelleamsterdam.nl, geef ons jouw naam en postcode zodat we je kunnen helpen.
Mijn rekening
Met onze nieuwsbrief ben je als eerste op de hoogte van onze nieuwkomers, vroege toegang tot sale en nieuwe collecties, persoonlijke kortingen en de laatste trends.
Maar maak je geen zorgen, je kunt je op elk moment uitschrijven. Klik dan op de link onderaan de nieuwsbrief.
Betalingen & terugbetalingen
Winkelen bij Rebelle Amsterdam is veilig en betrouwbaar. Je kan betalen met de volgende betaalmethoden:
Klarna
Klarna geeft je de mogelijkheid om jouw bestelling later te betalen. De termijn daarvoor is 30 dagen.
Klarna voert voor Rebelle het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna ontvangt om jouw bestelling te betalen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in haar privacyverklaring. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk je bestelling betalen met een andere betaalmethode. Voor meer informatie wij je naar het consumentendeel van de Klarna website .
Let op! Klarna staat los van Rebelle. Dit houdt in dat wanneer je kiest voor Klarna de betaling ook via hen verloopt. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna.
iDeal
Met iDeal kan je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank. Het aankoopbedrag wordt direct van je bankrekening afgeschreven en de bestelling wordt direct goedgekeurd.
PayPal
Je kan jouw bankrekening of creditcard koppelen en met slechts een paar klikken betalen met jouw PayPal-rekening. De bestelling wordt direct na betaling verwerkt.
Kredietkaart
Je kan betalen met MasterCard, VISA of American Express. Kies gewoon jouw aangesloten creditcardmaatschappij wanneer je jouw bestelling wilt betalen. Volg de stappen in de vertrouwde online omgeving van de creditcardmaatschappij. Jouw bestelling wordt direct goedgekeurd.
Bancontact/ MisterCash
Je kan betalen met Bancontact en Mister Cash. Volg de online instructies met uw digipass of kaartlezer. Jouw bestelling wordt direct goedgekeurd.
Apple Pay
Met Apple Pay kan je aankopen doen op uw iPhone, iPad of Mac. Volg gewoon de online instructies. Het aankoopbedrag wordt direct van je bankrekening afgeschreven en de bestelling wordt direct goedgekeurd.
Je kan je retour volgen via de track en trace in uw e-mail. Zodra je retourzending door ons is ontvangen, zullen wij deze terugbetalen en je een e-mail sturen ter bevestiging.
Houd er rekening mee dat het ongeveer 5 dagen duurt, nadat wij je retour hebben ontvangen, voordat het bedrag is teruggestort op de rekening van de gekozen betaalmethode.
Als je na de bovengenoemde periode geen e-mail of terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via contact@rebelleamsterdam.nl. Vermeld in het bericht je originele bestelnummer, welke artikelen je hebt geretourneerd, wanneer je ze hebt geretourneerd en je trackingnummer of verzendbewijs.
Cadeaubon & cadeaus
Weet je niet zeker wat je moet geven? Het is mogelijk om een (online) cadeaubon te bestellen!
Nadat je al je favoriete artikelen hebt gevonden verschijnt er een winkelwagenoverzicht waar je je Rebelle kortingscode of cadeaukaartcode kunt toepassen.
Al onze bestellingen worden geleverd in een mooi verpakte en ingepakte doos. Zo zit je bestelling altijd in een cadeauverpakking, of het nu voor jou of voor iemand anders is.
Technisch
Met onze nieuwsbrief ben je als eerste op de hoogte van onze nieuwkomers, vroege toegang tot sale en nieuwe collecties, persoonlijke kortingen en de laatste trends.
Maar maak je geen zorgen, je kunt je op elk moment uitschrijven. Klik gewoon op de link onderaan de nieuwsbrief in de e-mail.
Controleer a.u.b. je spambox. Als de e-mail daar niet is beland, neem dan gerust contact op met het Customer Support Team via contact@rebelleamsterdam.nl. Wij helpen je graag!
Bedankt voor je bestelling bij Rebelle Amsterdam. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:
1. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam-inbox terecht is gekomen.
2. Er staat een fout in je e-mailadres. Je kan dit controleren in je besteloverzicht in jouw account.
Als geen van de bovenstaande situaties geschikt is voor jouw situatie, neem dan gerust contact op met het Customer Support Team via contact@rebelleamsterdam.nl. We helpen je graag.
Maattabel
Weet je nog niet zeker welke maat het best bij jou past? Wij zijn hier om te helpen. Je kan hiervoor de maattabel gebruiken, deze is te vinden op de volgende manier:
1. Klik op je favoriete ring
2. Klik op de maattabel boven de 'toevoegen aan winkelmand' knop
3. Kies jouw perfecte maat
Garantie
We hebben een garantie van zes maanden die ingaat vanaf het moment dat jouw aankoop is gedaan. Neem voor meer informatie contact op met het Customer Support Team via contact@rebelleamsterdam.nl.
Mocht je een beschadigd artikel hebben ontvangen, dan vinden wij dit erg vervelend! Stuur je ordernummer en een foto van het/de artikel(en) binnen 3 dagen na levering naar het Customer Support Team via contact@rebelleamsterdam.nl, zodat we een oplossing kunnen vinden die bij jouw situatie past.
Neem contact met ons op
Heb je nog niet gevonden wat je zocht? Dan je kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen, we helpen je graag verder.
We zijn te bereiken via:
Whatsapp: +31 20 210 12 73
Telefoon: +31 20 210 12 73
Mail: contact@rebelleamsterdam.nl
Of via ons online webformulier, klik hier om ons een vraag te stellen. We lezen alles!
Wat leuk om te horen dat je met Rebelle wilt samenwerken! Neem contact met ons op via collabs@rebelleamsterdam.nl